Lekcie

Kurzy / nábory / cvičenia / školenia / workshop

Dátum konania: termín podľa dohody


Level:

mierne pokročilý, pokročilý, expert

Veková skupina:

dospelí 18+, 35+

Vhodné pre:

muži aj ženy

Počet žiakov (min.-max.):

Min: 1 Max: 20


Popis a špecifikácia:

Program je určený pre majiteľov, riaditeľov a ich nástupcov.

Viac informácií nájdete TU.



Dátum konania: 25.02.2020 - 25.02.2020


Level:

začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý

Veková skupina:

dospelí 18+, 35+

Vhodné pre:

muži aj ženy

Počet žiakov (min.-max.):

Min: 1 Max: 30


Popis a špecifikácia:

Prednáška je určená pre majiteľov a riaditeľov firiem a top manažment.

Viac informácií nájdete TU.



Dátum konania: 17.03.2020 - 19.03.2020


Level:

začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý, expert

Veková skupina:

dospelí 18+, 35+

Vhodné pre:

muži aj ženy

Počet žiakov (min.-max.):

Min: 1 Max: 20


Popis a špecifikácia:

Kurz je určený pre top manažment firiem.

Kurz trvá 3 dni.

Viac info nájdete: TU.



Dátum konania: 12.03.2020 - 15.03.2020


Level:

začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý, expert

Veková skupina:

dospelí 18+, 35+, 65+

Vhodné pre:

muži aj ženy

Počet žiakov (min.-max.):

Min: 2 Max: 12


Popis a špecifikácia:

Kurz je určený pre vedúcich pracovníkov, obchodníkov, pracovníkov marketingu.

Kurz trvá 4 dni.

Viac info o kurze nájdete: TU.



Dátum konania: termín podľa dohody


Level:

mierne pokročilý, pokročilý, expert

Veková skupina:

dospelí 18+, 35+

Vhodné pre:

muži aj ženy

Počet žiakov (min.-max.):

Min: 1 Max: 10


Popis a špecifikácia:

Program je určený pre majiteľov, riaditeľov firiem a top manažment.

Viac informácií nájdete TU.



Dátum konania: 18.03.2020 - 23.03.2020


Level:

mierne pokročilý, pokročilý, expert

Veková skupina:

dospelí 18+, 35+

Vhodné pre:

muži aj ženy

Počet žiakov (min.-max.):

Min: 1 Max: 10


Popis a špecifikácia:

Program je určený pre majiteľov firiem, riaditeľov, výkonných pracovníkov, personalistov a top manažérov.

Kurz trvá 6 dní.

Viac info o kurze nájdete: TU.


Miesto konania: Bratislava


Dátum konania: 28.01.2020 - 28.01.2020


Level:

začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý

Veková skupina:

dospelí 18+, 35+

Vhodné pre:

muži aj ženy

Počet žiakov (min.-max.):

Min: 1 Max: 30


Popis a špecifikácia:

Kurz je určený pre majiteľov, riaditeľov a top manažment.

Viac informácií nájdete TU.



Dátum konania: 31.03.2020 - 01.04.2020


Level:

začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý, expert

Veková skupina:

dospelí 18+, 35+

Vhodné pre:

muži aj ženy

Počet žiakov (min.-max.):

Min: 1 Max: 15


Popis a špecifikácia:

Veľkosť písma, farbu podkladu, text reklamy, zaujímavý obrázok – to všetko za vás vymyslí marketingová agentúra alebo váš pracovník. Ale to, ako, kedy a v akej kombinácii máte použiť letáky, e-maily, listy, reklamu v rádiu, web stránku, či ktorý produkt propagovať, to musíte stanoviť vy. Je na šéfovi, aby určil celkový koncept firemného marketingu a podriadení (alebo reklamná agentúra) ho majú naplniť. Iba takto k sebe nasmerujete kupujúcich zákazníkov. Zle nastavený marketingový koncept môže „zožrať“ milióny a nepriniesť žiaden efekt. Naopak, dobre nastavená marketingová stratégia vám za rozumný peniaz prinesie veľký ohlas a taký pretlak záujemcov, že si budete môcť vyberať tie najziskovejšie zákazky. Dokonca aj keď sa vám dnes darí, nesmiete zaspať dobu, lebo vás predbehne konkurencia. Šéf, a nik iný, musí určiť celkovú marketingovú stratégiu firmy.

Témy:

Čo je to marketing a aký je jeho hlavný účel?

Ako dobre zorganizovať oddelenie marketingu?

Čo má byť výsledkom práce oddelenia marketingu?

Čo je produktom vašej firmy? Viete presne, akú hodnotu má tento produkt v očiach zákazníka?

Prečo je dôležité dobre poznať svoju cieľovú skupinu?

Poznajte svoju konkurenciu – ako urobiť analýzu konkurencie a ako ju použiť?

Prečo si občas potrebujete „obuť topánky vašich konkurentov“?

Ako správne komunikovať s marketingovou agentúrou?

Aký je účel prieskumov a ako ich robiť?

Ako správne zostaviť otázky prieskumu?

Ako vyhodnocovať prieskumy a používať ich výsledky v propagácii?

Podľa akých zásad vytvárať propagačné materiály?

Ako už na začiatku, ešte predtým než investujete, viete rozlíšiť, ktorá reklama prinesie efekt a ktorá nie?

Ako sa stať profesionálom v oblasti marketingu?

Výsledok seminára: Človek, ktorý vie presne naplánovať úspešnú marketingovú stratégiu firmy v rámci rozpočtu, ktorý má k dispozícii.



Dátum konania: 21.05.2020 - 23.05.2020


Level:

mierne pokročilý, pokročilý, expert

Veková skupina:

dospelí 18+, 35+

Vhodné pre:

muži aj ženy

Počet žiakov (min.-max.):

Min: 3 Max: 25


Popis a špecifikácia:

Dlhé roky pracujete a nevytvárate žiadny zisk? Ako má firma, ktorá roky tvrdo pracuje, začať vytvárať trvalý zisk? Čo je potrebné urobiť, aby vaša firma bola dlhodobo finančne stabilná a bezpečne rástla? Ako vytvoriť nové zdroje príjmov, ako ochrániť bohatstvo firmy pred konkurenciou, krízou alebo nekalými praktikami zamestnancov? Tento seminár je určený pre majiteľov a finančných riaditeľov. Nezaoberá sa účtovníctvom, ale tým, ako zaobchádzať s peniazmi, ako ich správne rozdeliť medzi jednotlivé časti firmy a ako vytvárať rezervy a majetok. Vďaka tomu si vybudujete kredit solventnej a stabilnej firmy v akýchkoľvek trhových podmienkach. Tieto praktické zásady sú založené na zdravom rozume a vyskúšaných postupoch overených výsledkami.

Ako sa stať magnetom na peniaze?

Aké sú najčastejšie chyby, ktoré bránia prítoku peňazí do firmy?

Poznáte päť spôsobov, ako trvalo zvýšiť svoj príjem?

Ako dosiahnuť finančný nadbytok a trvalú finančnú istotu, či ako zvýšiť príjem o 500%?

Prečo niektorí boháči prichádzajú o majetok? Ako trvalo udržať svoj majetok?

Prečo niekomu peniaze stále chýbajú a inému nie?

Ako dostať pod kontrolu všetky zdroje príjmov?

Ako riešiť neplatičov a platby po lehote splatnosti?

Ako sa zbaviť dlhov z minulosti?

Ako vytvoriť finančnú rezervu a ako s ňou správne narábať a aká má byť veľká?

Ako sa robí funkčný finančný plán? S akou mierou presnosti ho viete vytvoriť?

Ako zvládnuť momentálnu nepriaznivú finančnú situáciu vo firme?

Viete si naplánovať zisk a aj ho dosiahnuť?

Ako si zachovať dobrú finančnú povesť a ako obnoviť svoj kredit?

Ako neprísť o zarobené peniaze a majetok?

19 stabilných údajov o peniazoch, ktoré platia bez výnimky v každej firme.

Ako zabrániť tomu, aby firma „prejedla“ všetko, čo zarobí?

Podľa čoho sa rozhodovať, kam investovať voľné finančné prostriedky?

3 dôvody, prečo firmám, ktoré boli v minulosti ziskové, dnes chýbajú peniaze.

5 krokov, ako oživiť akúkoľvek aktivitu, oddelenie alebo organizáciu, ktorá už nemá dobré čísla, a vrátiť ju do pôvodného prosperujúceho stavu.

Kto je dostatočne dôveryhodný na prácu s firemnými peniazmi? Kto o nich má rozhodovať?

5 symptómov neetického správania, ktoré vedie k finančným zločinom. Ako ho odhaliť?

Ako expandovať donekonečna?



Dátum konania: 12.02.2020 - 15.02.2020


Level:

začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý, expert

Veková skupina:

dospelí 18+, 35+

Vhodné pre:

muži aj ženy

Počet žiakov (min.-max.):

Min: 1 Max: 20


Popis a špecifikácia:

Tento seminár poskytuje účastníkom komplexné, praktické vzdelanie v oblasti vedenia predajného rozhovoru. Obsahuje množstvo praktických cvičení a tréningov, ktoré umožnia jeho absolventovi v krátkom čase výrazne zvýšiť predaj a tak rýchlo zhodnotiť jednak časovú ale i finančnú investíciu do tohto seminára.

Témy:

Aký je správny priebeh obchodného rozhovoru?

Ako zrušiť náhody a zaviesť presný postup do predaja?

Čo sú tie najdôležitejšie komunikačné a predajné nástroje obchodníka?

Ako využiť emócie pri predaji?

Ako zvládať rozladenia, spory v predaji alebo reklamujúceho zákazníka?

Na čo si má dať pozor v príprava profesionálny obchodník?

Ako osloviť úplne nového potenciálneho zákazníka? Ako si s ním správne dohodnúť schôdzku?

Čo robiť, keď zákazník nekupuje váš výrobok, lebo je spokojný s tým, čo už má?

Prečo vlastne ľudia niečo kupujú? Ako zistiť potreby a skutočné problémy zákazníka?

Ako vyvolať zákazníkovu potrebu kúpiť?

Ako u zákazníka vyvolať pocit, že práve moje riešenie je pre neho to najlepšie?

Ako môže predajca s vynikajúcimi technickými znalosťami „zabiť“ predaj?

Kedy a prečo prichádzajú námietky? Ako sa im vyhnúť alebo ako ich zvládať príjemným spôsobom?

Kedy je ten najvhodnejší okamih uzatvoriť obchod a ako to urobiť?

Ako sa rýchlo dostať v predaji o ligu vyššie?

Prečo niektorí predajcovia predávajú veľmi veľa a iní málo, hoci predávajú to isté?

Ako zmeniť nových zákazníkov na stálych odberateľov a už ich nestratiť?

Ako úspešne jednať s profesionálnymi nákupcami veľkých firiem?

Poznáte päť kľúčových pravidiel pre TOP predajcov?

Aký je magický vzorec predaja?

Ako zistiť, kde robím v predaji chyby a ako ich odstrániť?

Súčasťou kurzu sú aj praktické kurzy: Komunikačný kurz a Dril emócií